Woestijnvis Vraagt Adverteerders Producten Af te Stemmen op Programma’s

Woestijnvis vraagt adverteerders hun producten af te stemmen op bestaande shows.
Woestijnvis vraagt adverteerders hun producten af te stemmen op bestaande shows.

VILVOORDE – Bij SBS België, het bedrijf achter VT4 en VIJFtv, is te horen dat Woestijnvis zijn programma’s zal moeten afstemmen op de adverteerders. Het productiehuis wenst echter niet in te gaan op die vraag en roept nu de adverteerders op om hun producten zelf af te stemmen op reeds bestaande shows. “Onze formats zijn nu eenmaal ijzersterk”, reageert Olivier Goris, programmadirecteur bij Woestijnvis. “Bedrijven doen er dus goed aan zich met ons te associëren. We werken bijvoorbeeld aan een vervolg op Van Vlees en Bloed in samenwerking met slagerijketen Renmans, en tijdens Het Eiland kun je nu all-invakanties naar Tenerife en Malta boeken dankzij een handige app van Thomas Cook.” Maar Goris aast ook op andere klanten: “De Bisschoppenconferentie kan haar negatieve imago van zich afschudden door te adverteren tijdens God en klein Pierke. En ik weet uit goede bron dat Apple bijzonder veel interesse heeft in een reprise van Alles kan beter, om daarin de concurrentie op de tablet- en smartphonemarkt uitvoerig te bespreken.”  (JDL)

Laat een reactie achter