Gender Equality FTW: George Clooney wordt nieuwe gezicht van Always-maandverband

CINCINNATIMaandverbandproducent Always onthulde vandaag dat steracteur George Clooney het nieuwe gezicht wordt van het merk. Clooney ruilt Nespresso in voor hét merk van vrouwelijke hygiëne.

George Clooney, liefhebber van het vrouwelijk lichaam in goede en in kwade dagen, prijst voortaan Always aan.

Always-marketingdirecteur Tom Pax en zijn collega’s waren verbaasd dat er nooit eerder een man het gezicht was van het merk. “Dat kan anno 2019 toch echt niet meer? Werkelijk iederéén heeft de mond vol van quota, en raden van bestuur durven het niet meer aan om geen gelijke genderverdeling te hebben,” zegt Pax. Om de diversiteit op te krikken, ging het bedrijf op zoek naar een bekend mannelijk gezicht.

Pax is in de wolken dat hij George Clooney wist te strikken. Clooney zal reclame maken voor het hele segment, van ‘Always discreet’ tot ‘Always clean and dry.’ “Al wordt dat laatste moeilijk bij wie George Clooney ziet,” knipoogt de marketingdirecteur. “Des te beter voor onze verkoop, natuurlijk.”

Menopauze

Ook Clooney zelf is in de wolken over de reclamedeal. “Als groot liefhebber van het vrouwelijk lichaam, in goede én in kwade dagen, kon ik deze menstruatiecup niet aan mij voorbij laten gaan,” grapt de begeerlijke acteur. “Het werd ook stilaan tijd om ook het publiek dat nog niet in de menopauze zit eens aan te spreken.”

Pax is ervan overtuigd dat hij een nieuw marktsegment zal aanboren voor wie last heeft van ‘manstruatie’ en andere ‘mandelijkse probleempjes’. Een nadeel is wel dat de prijs van Always-producten fors zal stijgen. “Het contract voor een mannelijke acteur is nu eenmaal een pak duurder,” aldus nog Pax.

9 reacties op "Gender Equality FTW: George Clooney wordt nieuwe gezicht van Always-maandverband"

      1. Beste meneer of mevrouw of het Huang, geen paniek, de wereld smacht naar mijn gewaardeerde raaskalreacties en daar wil ik nog vele jaren mee doorgaan, tot spijt van mijn copycat GG.

        Beantwoorden.
        1. Ook deze reactie werd weer door mijn algoritme opgepikt. Ter verduidelijking wil ik wel even toelichten hoe een en ander werkt: We weten uit wetenschappelijke studies dat zelfmoordkandidaten zich in een vrij labiele situatie bevinden, tegenstrijdige, verwarde en gecodeerde signalen de wereld insturen, egocentrisch denken, en de werkelijkheid negeren. Uw reactie gefileerd door mijn algoritme:
          “Beste meneer of mevrouw of het Huang”: 2x of –> twijfel en onzekerheid; labiliteitsscore: 8/10
          “geen paniek”: inversie van ‘HELP’–>negatiescore: 9/10
          “de wereld”: = ik –> egocentrismescore: 10/10
          “gewaardeerde”: inversie–>negatiescore: 10/10
          “raaskalreacties”: labiliteitsscore 10/10, verwardheidsscore 10/10, nonsensscore 10/10
          “nog vele jaren”: inversiescore: 9/10
          “doorgaan”: verborgen boodschap voor “doodgaan”–>coderingsscore 10/10
          “tot spijt van”: inversie–> negatiescore 10/10
          “copycat”: enig waarheidsgetrouw woord want alle scores waren 0/10
          “GG”: Hier gingen dan weer alle alarmbellen af, want “GG” is een letterwoord dat in 99,9% van alle zelfmoordberichten voorkomt. U bent in acuut gevaar! Zoek onmiddellijk alle koorden, pillen en scherpe voorwerpen in huis en leg ze klaar op tafel. Bel vervolgens de zelfmoordlijn 1813 voor hulp, zij zullen u graag deskundig advies geven.

          Beantwoorden.
  1. En dit terwijl ik om milieuredenen al een jaar met dezelfde onderbroek rondloop. Als ze zagen was ik ze. Met de hand en met DREFT. DREFT is het beste om een vettige onderbroek weer in orde te krijgen. Clooney is natuurlijk te lui om z’n onderbroeken te wassen. Dat gaat liever Nesrpesso zuipen. Nespresso wou ik zeggen.

    Beantwoorden.

Laat een reactie achter